مزایای شستن فرش در قالیشویی

در این بلاگ اطلاعات مفیدی در مورد شست و شو قالی و فرش به اشتراک خواهیم گذاشت.

مزایای شستن فرش در قالیشویی

۶ بازديد
 
فرش روزانه زیر پا گذاشته می شود و ردپایی از کثیفی، میکروب و کپک باقی می ماند. تنها راه مقابله با این آشفتگی، دریافت کمک مناسب است. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه شرکتی را استخدام کنید تا یک بار برای همیشه فرش های کثیف خود را از بین ببرد و چیزی جز تمیزی از خود باقی نگذاشته باشد.
هنگام استخدام یک شرکت قالیشویی، از چه نوع مواد شیمیایی استفاده می کنند. قالیشویی کوروش یکی از بهرین قالیشویی های سطح تهران است که از سال 1384 تجربه در شستن انواع فرش های ماشینی و دستی، قالی و قالیچه را در کارنامه خود دارد. برخی از شرکت ها بیشتر از محصولات طبیعی استفاده می کنند و حتی برخی از آنها فقط از بخار و دستگاه های مخصوص استخراج برای تمیز کردن فرش های شما استفاده می کنند. رفتن به سراغ گزینه‌های سبز مانند این می‌تواند میزان مواد شیمیایی موجود در خانه را کاهش دهد و همچنین از شر آلودگی‌های خطرناک، کثیفی و آلرژن‌های موجود در هوا خلاص شود که می‌تواند باعث مشکلات خانوادگی شما شود.


قبل از تصمیم گیری در مورد یکی، باید با چندین شرکت قالیشویی تماس بگیرید. از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها نرخ‌های بسیار متفاوتی را ارائه می‌کنند، ایده خوبی است که مطمئن شوید بهترین معامله را دریافت می‌کنید. اگر یک شرکت نرخی ارائه می دهد که به شدت پایین تر از بقیه است، باید این را به عنوان یک پرچم قرمز ببینید.
بدانید که تمام فرش ها را نمی توان با مواد شیمیایی و ماشین آلات خشن تمیز کرد. همیشه یک تکه کوچک از فرش را قبل از استفاده از یک محصول تمیزکننده، تست کنید. به عنوان مثال، اگر فرش شما پشمی یا ابریشمی است، فرآیندهای خشن تمیز کردن تجاری می تواند آن را خراب کند. اگر روش صحیح تمیز کردن فرش خود را نمی دانید، با یک متخصص تماس بگیرید.
اگر در حال استخدام یک قالیشویی حرفه ای هستید، فراموش نکنید که بپرسید آنها چه کاری می توانند برای اثاثه یا لوازم داخلی شما انجام دهند. بسیاری از شرکت‌های قالیشویی نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا کثیفی، کثیفی و لکه‌ها را از روی مبل یا صندلی عشق پاک کنید. افزودن این سرویس در زمانی که فرش های خود را تمیز می کنید، هزینه کمتری دارد و می تواند در ظاهر خانه شما تفاوت ایجاد کند.
قبل از موافقت با استخدام یک شرکت، از آنها بپرسید که آیا بیمه دارند یا خیر. در واقع، حتی ممکن است عاقلانه باشد که مدرک بیمه بخواهید. شرکتی هر چقدر هم که خوب باشد، حوادثی پیش می آید و اگر بیمه نداشته باشند، باید از جیب خود خسارت را بپردازید.
قبل از اینکه متخصص به خانه شما بیاید، از یک سری مواد در خانه برای تمیز کردن فرش استفاده نکنید. متخصص بهترین راه برای تمیز کردن فرش شما را خواهد دانست. هرگز از محلول تمیزکننده قبل از آزمایش آن بر روی قسمت کوچک و پنهان فرش استفاده نکنید.
قبل از استخدام یک شرکت قالیشویی، نظرات شرکت را بیابید. راه های زیادی وجود دارد که می توانید بفهمید که آیا دیگران از یک شرکت خوششان آمده است یا خیر و در گذشته چه نوع کاری انجام داده اند. سایت‌هایی آنلاین وجود دارند که می‌توانید از آنها برای پیدا کردن نظرات دیگران استفاده کنید، یا می‌توانید از دوستان خود بپرسید.
موثرترین راه برای حفظ فرش جدید جلوگیری از تماس خاک با آن است. در مکان‌های پرتردد از موکت‌ران استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که اعضای خانواده کفش‌های خود را قبل از راه رفتن در مکان‌های فرش شده در می‌آورند. تمیز کردن نقطه ای ممکن است فقط در داخل درب ورودی یک اتاق فرش شده ضروری باشد.
هنگام تمیز کردن فرش هرگز جاروبرقی خود را راکد نگه ندارید. این می تواند منجر به علامت گذاری دائمی فرش شما شود، اگر دستگاه خود را برای مدت طولانی در یک منطقه خاص رها کنید. با سرعت 2 فوت در ثانیه حرکت کنید تا منطقه خود را کاملا تمیز کنید.
به مواد تمیز کننده ای که توسط یک شرکت قالیشویی استفاده می شود دقت کنید. برخی از شرکت ها نسبت به سایرین نسبت به مواد شیمیایی که استفاده می کنند آگاهی بیشتری دارند. بنابراین، انجام برخی تحقیقات در مورد مواد شیمیایی که آنها استفاده می کنند، از ایمن بودن آنها اطمینان حاصل می کند. ممکن است فکر کنید بی اهمیت است، اما در واقع می تواند بسیار مهم باشد.
ریختن آب روی لکه‌ها باعث می‌شود که آنها سبک‌تر به نظر برسند، اما همچنین باعث فرو رفتن بیشتر آنها در فرش می‌شود. بهترین کار این است که لکه را پاک کنید و آن را با مقداری آب و سرکه یا با یک محصول تمیز کننده پاک کنید. فقط باید روی فرش خود آب بریزید تا مواد شوینده شسته شوند.
موم یا آدامس شمع را با استفاده از یک تکه یخ از روی فرش جدا کنید تا ماده تا حد ممکن سفت شود. سپس مواد سفت شده را از روی فرش جدا کرده و با انگشتان خود بچینید. ممکن است لازم باشد از یک عصای جاروبرقی برای مکش کافی برای خارج کردن قطعات کوچک از الیاف فرش استفاده کنید.
اطمینان حاصل کنید که شرکت قالیشویی که با آن تماس می گیرید اصرار دارد که به همه کارمندان خود بررسی سوابق بدهد. شما باید بتوانید این اطلاعات را با پرسیدن و/یا جستجوی آنلاین پیدا کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که آنها کسی را استخدام نمی کنند که ممکن است برای شما یا خانواده شما خطرناک باشد.



هرگز لکه ای را مالش ندهید زیرا آن را به اطراف فرش شما آغشته می کند. در عوض، به آرامی محل را با سرکه و آب یا با کمی نمک و آب گرم پاک کنید. در صورت نیاز، همیشه می توانید از بخارشوی اجاره ای برای تکمیل کار استفاده کنید.
قبل از انعقاد قرارداد، جزئیات مربوط به خدماتی را که برای آنها هزینه دریافت می شود، دریافت کنید. معمولا اثاثیه را به صورت رایگان جابجا می کنند. اکثر قالیشویی ها شامل هزینه های پیش آماده سازی می شوند. با این حال، باید بدانید که آیا باید برای این خدمات هزینه پرداخت کنید.
اطمینان حاصل کنید که به مناطقی که نیاز به توجه ویژه دارند به شرکت نظافتی خود اشاره کنید. تصور نکنید که آنها آنها را خواهند دید و متوجه می شوند که به کمی کار اضافی نیاز دارند. انتظارات خود را کاملاً واضح بیان کنید، در غیر این صورت ممکن است از نتیجه نهایی تمیز کردن فرش ناامید شوید.
شما نباید از یک محصول تمیز کننده جدید بدون آزمایش اولیه آن استفاده کنید. مقدار کمی از محصول جدید را روی قسمتی از فرش که قابل مشاهده نیست، به عنوان مثال پشت یک تکه مبلمان بمالید. چند دقیقه صبر کنید تا مطمئن شوید که محصول هیچ گونه تغییر رنگی در فرش ایجاد نمی کند.
اکنون که آماده تمیز کردن فرش های خود هستید، فقط باید از نکات و ترفندهایی که نوشته ایم استفاده کنید. این کار سختی نیست، اما باید به سرعت با آن مقابله کنید. هر چه زودتر فرش های شما تمیز شوند، زودتر می توانید از خانه تمیز و شاد خود لذت ببرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.