چگونه یک قالیشویی مطئن را پیدا کنیم؟

در این بلاگ اطلاعات مفیدی در مورد شست و شو قالی و فرش به اشتراک خواهیم گذاشت.

چگونه یک قالیشویی مطئن را پیدا کنیم؟

۷ بازديد
قالیشویی کوروش
 

صرفه جویی در هزینه با تمیز کردن حرفه ای فرش پس از لکه های متعدد با استخدام یک شرکت قالیشویی یک ایده عالی است! اگرچه ممکن است تعویض کامل آن وسوسه انگیز باشد، اما این می تواند بسیار پرهزینه و زمان بر باشد. این مقاله را بخوانید تا نکاتی در مورد نحوه استخدام یک شرکت قالیشویی مناسب داشته باشید.
 
قبل از تصمیم گیری در مورد یکی، باید با چندین شرکت قالیشویی تماس بگیرید. از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها نرخ‌های بسیار متفاوتی را ارائه می‌کنند، ایده خوبی است که مطمئن شوید بهترین معامله را دریافت می‌کنید. اگر یک شرکت نرخی ارائه می دهد که به شدت پایین تر از بقیه است، باید این را به عنوان یک پرچم قرمز ببینید.
 
از یک دوست معرفی کنید. با دوستان و اعضای خانواده خود صحبت کنید و از آنها بپرسید که آیا اخیراً فرش های خود را تمیز کرده اند یا خیر. هر اطلاعاتی، چه خوب و چه بد، می تواند مفید باشد. علاوه بر این، می توانید مطمئن باشید که نظر آنها در مورد شرکت قالیشویی واقعی است، و نه یک مکان پولی برای طراحی در تجارت.
 
هنگامی که به استخدام یک شرکت نظافتی برای تمیز کردن فرش های خانه خود فکر می کنید، مطمئن شوید که آنها دارای مجوز تجاری معتبر هستند. برخی از شرکت ها بر این باورند که از آنجایی که قالیشویی نیروی کار غیر ماهر است، برای راه اندازی یک تجارت نیازی به داشتن مجوز ندارند. اگر مشکلی در کار آنها در خانه شما وجود داشته باشد، ممکن است دوباره به شما آسیب برساند.
 
اطمینان حاصل کنید که شرکتی که برای تمیز کردن فرش های خود استفاده می کنید تضمین می کند که آنها می توانند به لایه های زیر فرش شما برسند. اینجا جایی است که بیشتر لکه ها می نشینند، بنابراین تنها راه برای تمیز کردن واقعی فرش، نفوذ به این لایه است. اگر آنها نمی توانند آن را تضمین کنند، باید یک پاک کننده جدید پیدا کنید.
 
بهتر است فورا نشت ها را تمیز کنید. از یک پارچه جاذب خشک برای خارج کردن مایعات و خراش دادن مواد جامد در اسرع وقت استفاده کنید. از مالیدن لکه که فقط باعث پخش شدن آن و فرو رفتن بیشتر در فیبر می شود، خودداری کنید. به جای آن، قبل از استفاده از مواد شیمیایی قالیشویی، لکه ها را پاک کرده و از بین ببرید.
 
اگر می خواهید ذراتی را که در اعماق فرش شما قرار دارند به دست آورید، جاروبرقی شما باید در برابر دانه ها بغلتاند. این باعث اصطکاک و تمیز کردن عمیق تر می شود. برای ذرات سطحی با دانه بمانید.
 
چند برآورد دریافت کنید. اولین قالیشویی که در دفترچه تلفن پیدا می کنید را استخدام نکنید. وقت خود را صرف استخدام فردی کنید که تمام شرایط شما را برآورده کند. به این ترتیب، آنچه را که راحت پرداخت کنید، پرداخت خواهید کرد. نه تنها این، بلکه در مورد فردی که استخدام می کنید اطمینان بیشتری خواهید داشت.
 
از دوستان و خانواده بپرسید که آیا می توانند تمیزکننده ای را توصیه کنند یا خیر. هرکسی که در خانه خود فرش داشته باشد، احتمالاً در برخی مواقع نیاز به تمیز کردن آنها داشته است. به احتمال زیاد، یکی از عزیزان قبلاً این روند را طی کرده است. بپرسید که آیا آنها می توانند شرکتی را به شما معرفی کنند. اگر درباره نقدی نه چندان درخشان شنیدید، توجه داشته باشید.
 
هنگامی که به دنبال یک شرکت قالیشویی هستید، توقف کنید و یاد بگیرید که آیا آنها هر نوع ضمانت رضایت را ارائه می دهند یا خیر. به دنبال شرکتی باشید که 100٪ ضمانت رضایت را ارائه می دهد. این باید این امکان را برای شما ایجاد کند که از آنها بخواهید برگردند و مکان‌هایی را که از آن ناراضی هستید بازدید کنند یا حتی به شما اجازه بازپرداخت بدهند. از مهم ترین شاخصه هایی که می توانید بهترین قالیشویی را شناسایی کرد میزان تجربه کار آن است. قالیشویی کوروش یکی از قالیشویی های معتبر و برند ایران است که از سال 1384 در این حوزه در حال فعالیت است.
 
هنگام انتخاب بین شرکت های محلی، یک سوال بسیار مهم وجود دارد که باید پرسید: آیا آنها هر نوع تضمینی ارائه می دهند؟ اگر نه، باید به دنبال شرکتی باشید که این کار را انجام دهد. اگر آنها به خدمات خود اعتماد کافی برای تضمین کار خود ندارند، چرا اصلاً باید به آنها اعتماد کنید؟
 
از شرکت قالیشویی خود بپرسید که آیا بعد از شامپو کردن فرش شما از ابزار نظافت استفاده می کنند یا خیر. ابزار نظافت تا حدودی مانند چنگک عمل می کند. می تواند فرش های شما را دوباره کرک کند و به آنها اجازه می دهد سریعتر خشک شوند. این به بهینه‌سازی ظاهر فرش‌های تمیز شما کمک می‌کند و به این معنی است که باید زمان کمتری را صرف اجتناب از پا گذاشتن روی فرش خیس کنید.
 

قالیشویی کوروش


هنگامی که به دنبال یک تجارت قالیشویی هستید، فراتر از قیمت گذاری نگاه کنید. به قابلیت اطمینان یک شرکت و کیفیت خدمات آن فکر کنید. به یاد داشته باشید که این افراد با تجهیزات در خانه شما خواهند بود. شما شرکتی را می خواهید که با فرش های شما درست رفتار کند.
 
وقتی سرویس نظافت رسید، بخواهید مدرک بیمه و مجوز آنها را ببینید. اگر آنها آن را ندارند که به شما نشان دهند، آنها را اخراج کنید. این مسئولیت آنهاست که این اسناد را به همراه خود در محل کار خود حمل کنند و اگر آن را در دسترس نداشته باشند، احتمالاً اصلاً آن را ندارند.
 
هنگام انتخاب یک شرکت قالیشویی برای ورود به خانه، سعی کنید از دوستان یا اقوام خود راهنمایی دریافت کنید. قبل از انتخاب نهایی، یک برآورد رایگان از چندین شرکت دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که خدمات قالیشویی با ضمانت رضایت در صورتی که کار در بار اول رضایت شما را انجام نداده باشد.
 
قبل از اینکه یک شرکت فرش شما را جاروبرقی بکشد، ابتدا باید با بخارشوی تمیز شود. جارو کشیدن کثیفی و کثیفی به جلوگیری از ایجاد رگه و لکه روی فرش کمک می کند. این کار فرش های شما را به درستی آماده می کند و به بخار اجازه می دهد تا به عمق فرش شما نفوذ کند.
 
اگر قصد دارید شرکتی را برای تمیز کردن فرش های خانه خود استخدام کنید، به وب سایتی مانند Angie's List ملحق شوید که شرکت هایی مانند این را بررسی می کند. این وب سایت از هیچ شرکتی برای تقویت نظرات پولی نمی گیرد. آنها همچنین هیچ پیمانکار مستقلی را تأیید نمی کنند، بنابراین بررسی های موجود در وب سایت بی طرفانه است.
 
اگر شرکتی را برای تمیز کردن فرش های خود پس از آسیب آب استخدام کرده اید، اگر فرش را پاره کردند نترسید. لایه زیرین باید دور ریخته و تعویض شود. حتی اگر فرش فقط برای چند ساعت اشباع شده باشد، لایه زیرین کپک زده و بستری برای رشد کپک است.
 
گاهی اوقات متخصصان می دانند چه چیزی بهترین است! به جای اینکه سعی کنید با یک فرش آسیب دیده دست و پنجه نرم کنید یا برای جلوگیری از ایجاد آشفتگی نیاز به نوک پا در خانه داشته باشید، با یک شرکت قالیشویی تماس بگیرید. آنها می توانند به شما توصیه کنند که چگونه میزان لکه ها را در آینده کاهش دهید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.